13 February 2016

Teka teki


Assalamualaikum......




Haaaaaaaaaaaa.... Hari ini aku nak bagi satu teka teki yang aku sendiri pun tak dapat jawab.Teka teki ni dah lama aku dapat,kalau tak silap dari zaman sekolah menengah lagi...Tapi aku sendiri pun dah lupa apa jawapan nya haha... Bagi member di tempat kerja pun masih juga cari jawapan sampai kerja pun hold mengadap benda neh,dah macam kena virus.


So rule dia senang saja sesiapa yang nak jawap teka teki ni  memerlukan pen/pensel serta kertas kosong. bentuk seperti diatas dengan membuat segaris garisan sahaja tanpa mengulangi garisan tersebut dan juga tanpa mengangkat pen@pensel. 

Selalunya aku buat mesti akan tertinggal 1 garisan so tak complete la lukisan tu..Maybe kalau nak dapat jawapannya kena fikir di luar kota minda kita...

Selamat Mencuba...... ;)


                            ~Peace No War~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Kuala Pegang Baling

Assalamualaikum... Pengalaman ke kuala Pegang baling Kedah merupakan sesuatu yang agak menarik bagi Aku yang jarang merasai Suasana di k...